Jak zaregistruji vratku?

Chtěli byste vrátit produkt? Rádi vám pomůžeme. Vratku můžete jednoduše zaregistrovat ve svém účtu. Potřebujete trochu pomoci? Níže naleznete krátký podrobný návod k vrácení produktu.


Podrobný průvodce registrace zboží k vrácení


  1. Přihlaste se ke stránce stavu objednávky pod svou e-mailovou adresou a heslem. Ještě nemáte účet Gomibo? Pak se můžete přihlásit pomocí čísla objednávky a e-mailové adresy. Číslo objednávky naleznete v e-mailu s potvrzením objednávky.
  2. V nabídce klikněte na možnost Vrácení
  3. V Kroku 1 zaškrtněte produkt, který chcete vrátit. Můžete vybrat i více produktů.
  4. Nejprve nám dejte vědět, proč produkt vracíte, v části Důvod vrácení. Pokud důvod nemáte nebo jej nechcete uvést, můžete zadat možnost Bez důvodu. Nebudeme kvůli tomu dělat rozruch.
  5. Poté klikněte v dolní části stránky na zelené tlačítko Pokračovat v registraci.
  6. Postupujte podle jednotlivých kroků a vyplňte všechny informace, které se vás týkají. Celý proces zabere jen pár minut!
  7. Jakmile bude váš produkt úspěšně zaregistrován, poskytneme vám štítek pro dopravu zdarma. Pečlivě produkt zabalte podle doporučení k balení a na krabici nalepte přepravní štítek.
  8. A je hotovo! Jediné, co musíte udělat, je podat balíček. Můžete to udělat na nejbližší pobočce UPS.
    Poznámka: Není nutné volit další možnosti dopravy, jako je doporučená nebo pojištěná zásilka. Zásilka je již pojištěna prostřednictvím přepravního štítku. Proto nehradíme náklady na další možnosti přepravy.

Stále si nevíte rady?

Stále nemůžete produkt zaregistrovat? Kontaktujte náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře v dolní části stránky Zákaznický servis.