Platba

Placení na Gomibo je snadné a bezpečné. Můžete použít následující platební metody:


Platební metoda Náklady Čas zpracování
Platební karta (Visa / Mastercard) Zdarma Okamžitě
Bankovní převod Zdarma 1-2 pracovní dny
Maestro Zdarma Okamžitě
PayPal Zdarma Okamžitě
Gomibo slevový kód Zdarma Okamžitě

Ihned po zpracování platby obdržíte e-mail s potvrzením. Poté se pustíme do práce, aby se vám objednávka dostala do rukou co nejdříve.


Časté dotazy

Zde najdete vše, co potřebujete vědět o různých platebních metodách. Odpověď se zobrazí po kliknutí na otázku.

  • Jak zaplatím bankovním převodem?

    Chcete-li platit bankovním převodem, zvolte při zadávání objednávky platební metodu „Bankovní převod”. Následně vám zašleme e-mail s pokyny.

    Bankovní údaje:
    Gomibo v Groningenu
    IBAN: NL12INGB0005726296
    BIC: INGBNL2A
    Do popisu: číslo objednávky.

    Za platbu bankovním převodem nejsou účtovány žádné další poplatky. Počítejte však s tím, že může trvat 1 až 2 pracovní dny, než banka převede platbu na náš bankovní účet. Až platbu přijmeme a zpracujeme, odešleme objednávku.

  • Jak můžu zaplatit kartou?

    Objednávku na Gomibo můžete zaplatit kartou Mastercard nebo Visa na speciální zabezpečené stránce. Při platbě kartou vám nebudou účtovány transakční náklady a platba bude zpracována okamžitě.

    Platby jsou omezeny částkou 5000 € na objednávku.

    U plateb kartou požadujeme náhodné ověření účtu ve výši jednoho centu. Stačí jen několik kliknutí. Takto můžeme zajistit, aby nikdo nemohl zneužít údaje o vaší platební kartě.

  • Proč se platby kreditní kartou provádějí prostřednictvím 3D Secure?

    Ve společnosti Gomibo je pro nás bezpečnost vašich transakcí prioritou. Proto jsou všechny platby uskutečněné kreditní kartou na naší platformě chráněny pomocí ověřování 3D Secure (3DS). To znamená, že budete v průběhu platby požádáni o ověření své totožnosti, což poskytuje další úroveň zabezpečení.

    Vezměte na vědomí, že:

    1. Pro všechny platby je vyžadováno 3D Secure: Abychom zajistili nejvyšší úroveň zabezpečení vašich transakcí, je pro všechny platby kreditní kartou na našich webových stránkách povinné ověřování 3D Secure. Tento proces vás pomáhá chránit před neoprávněným použitím vaší karty.
    2. V případě problémů s platbou kontaktujte svou banku: Pokud se během platebního procesu vyskytnou jakékoli problémy, například selhání ověření nebo odmítnuté transakce, obraťte se na svou banku. Ta vám pomůže tyto problémy vyřešit a zajistí, aby vaše platba mohla být úspěšně zpracována.

    Doufáme, že vám to zlepší zážitek z nakupování u nás. V případě jakýchkoli dalších dotazů nebo potřeby pomoci se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis.

  • Jak používat službu Paypal?

    Pokud si jako způsob platby zvolíte PayPal, budete na konci procesu objednávky přesměrováni přímo na PayPal. Pokud jste již zákazníkem služby PayPal, můžete se přihlásit ke svému účtu a provést platbu. Pokud jste novým zákazníkem služby PayPal, můžete se přihlásit jako host nebo si založit účet PayPal a poté provést platbu. Podmínky služby PayPal naleznete zde.

  • Dostal(a) jsem Gomibo voucher. Jak jej můžu využít?

    Obdrželi jste Gomibo voucher? Můžete jej uplatnit při zadání objednávky na našich webových stránkách. Na každou objednávku můžete použít jeden voucher kód. Skupiny produktů, na které se váš kód voucheru vztahuje, najdete v e-mailu s kódem voucheru. V tomto e-mailu také najdete datum vypršení platnosti kódu a způsob, jak jej na webu uplatnit. Slevové kódy nelze použít po částech; můžete je použít pouze jednorázově.

  • Za jak dlouho mi bude vrácena částka nákupu?

    Pokud stornujete nebo vyměníte produkt a částka nákupu je (částečně) vrácena, peníze budou automaticky připsány na bankovní účet použitý k provedení platby do 5 pracovních dnů. Počkáme na vrácení peněz, dokud neobdržíme produkty.

    Platili jste kartou? V takovém případě částku také vrátíme do 5 pracovních dnů. Upozorňujeme, že může trvat až jeden měsíc, než se vrácená částka zobrazí na účtu platební karty.

  • Jak funguje storno, když jsem nezaplatil(a) v eurech?

    Všechny produkty na našem webu nabízíme v eurech. Pokud platíte online ve své měně, platí aktuální směnný kurz ve vztahu k euru. Pokud nákup stornujete, vrátíme vám zaplacenou částku v eurech. Může se stát, že se směnný kurz mezitím změní, při vracení peněz to nezohledňujeme. Může se tak stát, že vám bude při stornu objednávky vrácena vyšší nebo nižší částka.

  • Objednávám ze zahraničí. Vracíte dovozní clo a DPH?

    Ano, v případě soukromých zákazníků odvádíme dovozní clo a DPH. Je to zahrnuto v ceně, kterou vidíte na webu při výběru země odeslání. Platí to i pro zákazníky objednávající ze zemí mimo EU. Není tedy nutné platit je ve dveřích doručovateli zásilky.

    Společnost Gomibo tyto náklady vrací v případě všech zemí ze seznamu, který najdete na stránce Doprava.

  • Jak mohu zažádat o vrácení DPH z důvodu vývozu mimo EU?

    V případě vývozu mimo EU můžete získat zpět DPH, kterou jste zaplatili v České republice jako soukromý zákazník. Podmínkou je, aby fakturovaná částka včetně DPH byla minimálně 50 € a aby byl produkt vyvezen z EU do 3 měsíců od nákupu. Toto upravuje zákon.

    Odvedenou DPH můžete vrátit takto:

    1. Fakturu nechte orazítkovat celním úřadem.
    2. Na faktuře uveďte novou zahraniční adresu perem. Také se ujistěte, že na faktuře je uvedeno číslo vašeho bankovního účtu.
    3. Fakturu spolu s kopií pasu nám zašlete prostřednictvím Kontaktního formuláře.

    Zbytek vyřídíme s celními úřady my. Pokud bude žádost schválena celními orgány, obdržíte vrácení DPH do 14 dnů.

  • Mohu jako firemní zákazník obdržet fakturu s 0% DPH z Evropské unie?

    Jako firemní zákazník z Evropské unie můžete zažádat o vrácení DPH zaplacené v České republice. Obdržíte fakturu bez DPH, která bude obsahovat částky bez DPH. Na výběr máte následující možnosti:

    1. DPH je uhrazena po zaplacení
      Zadáte objednávku a zaplatíte částku včetně DPH. Objednávka bude odeslána okamžitě. Po podání objednávky nám zašlete číslo objednávky, DIČ a požadavek na fakturu s 0% DPH prostřednictvím Kontaktního formuláře. Tato faktura vám bude zaslána do 5 pracovních dnů, poté vám bude zaplacená částka do jednoho týdne vrácena na účet.
    2. DPH je uhrazena před platbou
      Zadáte objednávku, ale ještě za ni nezaplatíte. Po podání objednávky nám zašlete číslo objednávky, DIČ a požadavek na fakturu s 0% DPH prostřednictvím Kontaktního formuláře. Do 2 pracovních dnů obdržíte odkaz na zaplacení dlužné částky bez DPH. Jakmile bude částka uhrazena, objednávku odešleme a do 5 pracovních dnů obdržíte fakturu s 0% DPH.

    Stručně řečeno, můžete si vybrat, zda zaplatíte částku DPH, abyste objednávku obdrželi dříve, nebo si počkáte na fakturu bez DPH.