Dodací lhůta

Na této stránce naleznete vše, co potřebujete vědět o dodacích lhůtách společnosti Gomibo. Po zadání objednávky vás budeme informovat o stavu doručení vaší zásilky. Stav můžete také zkontrolovat prostřednictvím svého osobního účtu.



Dodací lhůta vaší objednávky

Předpokládaná dodací lhůta je uvedena pro každé zařízení na našich webových stránkách. Údaj se změní, když vyberete jinou zemi. Po zadání objednávky je směrodatná dodací lhůta, která je uvedena na stránce stavu objednávky. Jakmile bude objednávka odeslána, obdržíte od nás kód pro sledování zásilky.

Do většiny zemí neposíláme objednávky během víkendu. Pokud si zboží objednáte v sobotu nebo v neděli, zásilku expedujeme v pondělí. Ve výjimečných případech může dodání zásilky trvat déle, než se očekávalo. To se může stát, pokud dojde k problému se zásilkovou službou, nebo pokud zařízení není dostupné z důvodu vysoké poptávky. V tomto případě vás budeme informovat e-mailem a na stránce stavu objednávky.


Časté dotazy

Níže naleznete časté dotazy týkající se dodacích lhůt. Odpověď se zobrazí po kliknutí na otázku.

  • Jaké jsou dodací lhůty o svátcích?

  • Může mi váš tým zákaznických služeb sdělit aktuální stav mé objednávky?

  • Co znamená dodací lhůta na webu?