Chcete-li balíček vrátit, postupujte podle níže uvedených kroků. Zde vám vysvětlíme, jak zásilku bezpečně a v celku odeslat. Za stav, ve kterém společnost Gomibo nebo servisní firma produkt obdrží, zodpovídáte vy. Až zásilku obdržíme, dostanete od nás e-mail.
Krok 1: Zabalte produkt
-
Resetujte zařízení a odstraňte všechny účty (např. Google, Najít iPhone). Je to podmínka, abychom mohli zařízení zpracovat.
-
Vyjměte ze zařízení SIM kartu a případně i paměťovou kartu. Můžete si je nechat a nemusíte nám je posílat.
-
Ze zařízení můžete také odstranit pouzdro a další příslušenství. To si můžete také nechat. Pokud se rozhodnete odeslat příslušenství, činíte tak na vlastní riziko.
-
Vložte zařízení do malé krabičky:
-
Při výměně nebo stornu zašlete zařízení v originální krabici.
-
Když je posíláte do opravy, použijte jinou krabičku. Nemusí být nová. V případě opravy zasíláte originální krabičku na vlastní riziko.
-
Posíláte příslušenství? V takovém případě vždy zašlete originální obal, pokud jej ještě máte. I v případě, že posíláte produkt do opravy.
-
Prázdné místo v krabičce vyplňte například bublinkovou fólií.
-
Krabičku zajistěte gumičkou. Nikdy nic nelepte na originální krabičku zařízení! Krabice tak zůstane čistá a upravená.
Krok 2: Zabalte balíček
-
Menší krabici zabalte do pevné přepravní krabice. Nemusí být nová ale ujistěte se, že na ní nejsou žádné další štítky ani nálepky.
-
Přiložte prosím dopis, ve kterém je uvedeno:
-
co máme s produktem dělat (výměna, storno, oprava);
-
v případě storna: číslo vašeho bankovního účtu;
-
v případě závad: popis problému;
-
v případě závad: dodací list nebo faktura (jedná se o záruční doklad). Stáhněte si je ve svém účtu. Bez tohoto dokladu nemusí být produkt opraven.
-
Prázdná místa vyplňte ochranným materiálem, jako je bublinková fólie nebo noviny.
Krok 3: Vytiskněte a nalepte přepravní štítek
-
Vytiskněte si přepravní štítek s dodací a zpáteční adresou.
-
Zkontrolujte, zda je vaše zpáteční adresa na přepravním štítku správná. Pokud je adresa nesprávná, můžete ji změnit (přeškrtnout a napsat vedle).
-
Nalepte štítek na krabici tak, aby neměla žádné uvolněné rohy nebo okraje. Štítek pak zůstane na svém místě.
Tip! Nemáte tiskárnu? Stáhněte si štítek do telefonu a nechte jej naskenovat v pobočce UPS.
Krok 4: Odešlete a je hotovo!
-
Odevzdejte balíček v nejbližší pobočce UPS.
-
Jakmile balíček obdržíme, pošleme vám e-mail.