Doporučení pro balení

Chcete-li balíček vrátit, postupujte podle níže uvedených kroků. Zde vám vysvětlíme, jak zásilku bezpečně a v celku odeslat. Za stav, ve kterém společnost Gomibo nebo servisní firma produkt obdrží, zodpovídáte vy. Až zásilku obdržíme, dostanete od nás e-mail.

Krok 1: Zabalte produkt

  1. Resetujte zařízení a odstraňte všechny účty (např. Google, Najít iPhone). Je to podmínka, abychom mohli zařízení zpracovat.
  2. Vyjměte ze zařízení SIM kartu a případně i paměťovou kartu. Můžete si je nechat a nemusíte nám je posílat.
  3. Ze zařízení můžete také odstranit pouzdro a další příslušenství. To si můžete také nechat. Pokud se rozhodnete odeslat příslušenství, činíte tak na vlastní riziko.
  4. Vložte zařízení do malé krabičky:
    1. Při výměně nebo stornu zašlete zařízení v originální krabici.
    2. Když je posíláte do opravy, použijte jinou krabičku. Nemusí být nová. V případě opravy zasíláte originální krabičku na vlastní riziko.
    3. Posíláte příslušenství? V takovém případě vždy zašlete originální obal, pokud jej ještě máte. I v případě, že posíláte produkt do opravy.
  5. Prázdné místo v krabičce vyplňte například bublinkovou fólií.
  6. Krabičku zajistěte gumičkou. Nikdy nic nelepte na originální krabičku zařízení! Krabice tak zůstane čistá a upravená.

Krok 2: Zabalte balíček

  1. Menší krabici zabalte do pevné přepravní krabice. Nemusí být nová ale ujistěte se, že na ní nejsou žádné další štítky ani nálepky.
  2. Přiložte prosím dopis, ve kterém je uvedeno:
    1. co máme s produktem dělat (výměna, storno, oprava);
    2. v případě storna: číslo vašeho bankovního účtu;
    3. v případě závad: popis problému;
    4. v případě závad: dodací list nebo faktura (jedná se o záruční doklad). Stáhněte si je ve svém účtu. Bez tohoto dokladu nemusí být produkt opraven.
  3. Prázdná místa vyplňte ochranným materiálem, jako je bublinková fólie nebo noviny.

Krok 3: Vytiskněte a nalepte přepravní štítek

  1. Vytiskněte si přepravní štítek s dodací a zpáteční adresou.
  2. Zkontrolujte, zda je vaše zpáteční adresa na přepravním štítku správná. Pokud je adresa nesprávná, můžete ji změnit (přeškrtnout a napsat vedle).
  3. Nalepte štítek na krabici tak, aby neměla žádné uvolněné rohy nebo okraje. Štítek pak zůstane na svém místě.

Tip! Nemáte tiskárnu? Stáhněte si štítek do telefonu a nechte jej naskenovat v pobočce UPS.

Krok 4: Odešlete a je hotovo!

  1. Odevzdejte balíček v nejbližší pobočce UPS.
  2. Jakmile balíček obdržíme, pošleme vám e-mail.