Na této stránce naleznete vše, co potřebujete vědět o přepravě a doručení vaší zásilky. Pokud jste si něco objednali, budeme vás o stavu expedice vaší zásilky vždy informovat prostřednictvím e-mailu. Tento údaj je také uveden na stránce vašeho osobního účtu.
Při dokončování objednávky najdete dostupné způsoby dopravy v nákupním košíku. Ty se změní, když vyberete jinou zemi. Často si můžete vybrat, zda si necháte objednávku doručit domů nebo si ji vyzvednete na výdejním místě. V nákupním košíku je možné zadat jinou doručovací adresu, např. pro doručení objednávky k vám do práce. Pokud se objednávka nevejde do poštovní schránky, musíte být pro převzetí balíku doma.
Sledování zásilky
Jakmile objednávku odešleme, zašleme vám e-mail s kódem pro sledování objednávky. Díky tomu můžete zásilku sledovat sami. Kód pro sledování najdete také na stránce stavu objednávky.
Objednávky zasíláme zdarma do ostatních zemí v Evropské unii. Níže uvedená tabulka uvádí náklady na dopravu objednávky do zemí mimo Evropskou unii.
Náklady na dopravu | Poštou jako psaní | Poštou jako balík |
Země EU | Zdarma | Zdarma |
Norsko | Zdarma | €9.95 |
Spojené království | Zdarma | €4.95 |
Švýcarsko | Zdarma | €9.95 |
Máte dotazy ohledně odeslání objednávky? Níže uvádíme nejčastější dotazy.
Zasíláme do několika zemí v Evropě. Pokud žijete v některé z následujících zemí/oblastí, můžeme vám objednávku zaslat:
Do některých regionů nemůžeme balíčky posílat. Jedná se o tyto:
O stavu objednávky vás budeme průběžně informovat e-mailem. Jakmile ji odešleme, obdržíte kód pro sledování. Díky němu budete moci na webu kurýrní služby zkontrolovat, kdy bude zásilka doručena. Funguje pro doručení domů i pro vyzvednutí na výdejním místě. Další informace najdete na stránce s dodacími lhůtami.
Úzce spolupracujeme se společností UPS, abychom vaši objednávku doručili domů co nejrychleji a s co nejlepšími službami. Podívejte se na naši stránku partneři pro více informací.
Pokud nejste v době doručení doma, přepravce zanechá zprávu. Ve zprávě bude uvedeno, co dělat dál, kde si můžete zásilku vyzvednout nebo kdy bude možný nový termín doručení. Tyto informace lze také zjistit pomocí kódu pro sledování.
Podali jste objednávku, ale omylem jste uvedli nesprávnou adresu? Nebo si přejete, aby byla objednávka doručena jinam? Buďte bez obav, adresu lze změnit. Nejprve se podívejte na stránku stavu objednávky, kde uvidíte, zda jsme již zásilku odeslali.
Nebyla objednávka ještě odeslána?
Poté kontaktujte náš zákaznický servis. Adresu můžeme změnit v systému, aby byl balík odeslán na správnou adresu.
Byla už objednávka odeslána?
V takovém případě už dodací adresu změnit nedokážeme. Když objednávku odešleme, obdržíte od nás e-mail s kódem pro sledování. Pomocí tohoto kódu zjistíte, zda můžete změnit adresu u kurýrní služby, možná po prvním pokusu o doručení.
Ano, v případě soukromých zákazníků odvádíme dovozní clo a DPH. Je to zahrnuto v ceně, kterou vidíte na webu při výběru země odeslání. Platí to i pro zákazníky objednávající ze zemí mimo EU. Není tedy nutné platit je ve dveřích doručovateli zásilky.
Společnost Gomibo vrací tyto náklady v případě všech zemí na výše uvedeném seznamu zemí pod otázkou „Do kterých zemí Gomibo zasílá?”