Fysic F20 - Tipy a triky
Tipy a triky pro Fysic F20 Černý
Často kladené otázky pro Fysic F20
Odpověď:
Některé telefony mají přední fotoaparát a senzor přiblížení na displeji. Senzor přiblížení zabliká, jakmile přiblížíte telefon k uchu. Vypadá to pak, jako byste měli na displeji mrtvý pixel.
Tento blikající bílý pixel není mrtvý pixel, ale senzor přiblížení, který při volání vypíná obrazovku, aby se zabránilo nechtěnému dotyku.
Odpověď:
Na poškození jakéhokoli elektronického zařízení vodou se záruka zpravidla nevztahuje. Je to proto, že poškození vodou spadá pod poškození uživatelem. Výrobce na to nemůže poskytnout záruku, protože nemůže ovlivnit použití spotřebiče.
Mnoho zařízení, jako jsou chytré telefony, chytré hodinky a fitness náramky, má certifikát vodotěsnosti označený kódem, jako je IP68 nebo 5ATM. Na poškození vodou u těchto certifikovaných vodotěsných zařízení se také nevztahuje záruka. Je to proto, že vodotěsné těsnění vašeho zařízení může podléhat opotřebení v důsledku běžného používání. Vždy se proto snažte zabránit navlhnutí vašeho zařízení, i když je vodotěsné.
Odpověď:
V současné době jsou SIM karty dostupné ve třech různých formátech: běžné, mikro a nano. Pokud je vaše SIM karta pro váš telefon příliš malá, můžete použít SIM adaptér. Vaše SIM karta se tak znovu vejde do vašeho telefonu. Pokud je vaše SIM karta příliš velká, můžete ji odříznout pomocí řezačky SIM karet.
Odpověď:
Ve většině případů funguje mobilní internet ihned po vložení SIM karty do smartphonu. Pokud tomu tak není, možná budete muset nastavit APN ručně. K nastavení APN musíte nejprve přejít do nabídky „Nastavení“. Na zařízení Android musíte přejít na „Mobilní sítě“ a poté na „Názvy přístupových bodů“. Poté klikněte na „Přidat“ a objeví se formulář, do kterého musíte zadat správné hodnoty. Jakmile to uděláte, klepněte na tři tečky nahoře a poté na „Uložit“.
Na zařízení se systémem iOS přejděte na „Mobilní síť“ a poté na „Možnosti mobilních dat“. Když stisknete „Mobilní datová síť“, budete moci vyplnit formulář. Zde zadejte správné hodnoty. Hodnoty, které musíte zadat, se liší podle poskytovatele.
Odpověď:
Postupem času se v nabíjecím portu vašeho telefonu mohou hromadit nečistoty a prach. V důsledku toho nemusí kabel dobře sedět a nabíjení nemusí vždy probíhat, jak má. Tento problém snadno vyřešíte pečlivým odstraněním nahromaděných nečistot a prachu. Můžete to udělat například párátkem. Opatrným pohybem po okrajích a rozích uvnitř nabíjecího portu můžete seškrábnout nahromaděné nečistoty. Nyní se nabíjecí kabel může znovu připojit k vašemu zařízení. Nepoužívejte příliš velkou sílu, často postačí pouze seškrábnutí. Po seškrábnutí nečistot může také pomoci ještě jedno silné fouknutí do nabíjecího portu. Ujistěte se, že se do portu nedostane žádná vlhkost.