Rádi uslyšíme vaše návrhy! Všimli jste si na webu nebo při objednávání něčeho, co bychom mohli zlepšit? Dejte nám prosím vědět prostřednictvím kontaktního formuláře v dolní části stránky zákaznického servisu. Díky vaší zpětné vazbě můžeme své služby do budoucna ještě dále zlepšovat.
Chceme vám nabídnout ty nejlepší možné služby. Přesto však nemusíte být spokojeni. Rádi bychom to společně vyřešili.
Máte stížnost? Pošlete nám ji prostřednictvím kontaktního formuláře v dolní části stránky zákaznického servisu. Každou stížnost bereme velmi vážně. Když obdržíme vaši zprávu, stížnost prošetříme a do 14 dnů obdržíte věcnou odpověď.
Odeslali jste stížnost, ale nejste spokojeni s řešením? V takovém případě zašlete písemně popis stížnosti našemu internímu obchodnímu manažerovi. Pošlete dopis na níže uvedenou adresu a uveďte označení „complaint“.
Gomibo
k rukám Manager Binnendienst
Postbus 2023
9700 VC Groningen
Nizozemsko
Pokud spolu opravdu nenajdeme řešení, můžete zapojit nezávislou Evropskou platformu ODR.