Realme GT 6T - FAQ
Často kladené otázky pro Realme GT 6T
Odpověď:
Úložný prostor vašeho telefonu se může zaplnit uložením velkého množství aplikací, fotek, videí, hudby nebo kontaktů. To je velmi nepříjemné, protože telefon se zpomalí a nebudete moci stahovat nové fotografie nebo aplikace. Paměť vašeho telefonu bohužel nelze rozšířit pomocí paměťové karty. Existuje však další řešení: Použijte cloudové úložiště. Fotografie a videa můžete nahrát do cloudu a poté je smazat z telefonu. Soubory zůstávají dostupné ve vašem telefonu prostřednictvím cloudu, ale již nezabírají místo ve vašem zařízení. Telefon tak bude i nadále rychlý a budete mít prostor pro nové aplikace. Mezi cloudová úložiště patří například iCloud, Dropbox, Google Drive nebo Microsoft OneDrive.
Odpověď:
Pokud zařízení Android vracíte nebo ho posíláte k opravě, je nutné ze zařízení odebrat váš účet Google. Chcete-li smazat svůj účet Google, postupujte takto:
- Přejděte na Nastavení;
- Klikněte na Účty a zjistěte, zda tam jsou nějaké účty Google;
- Klikněte na účet Google a zvolte Smazat. Váš účet Google sám o sobě nebude smazán, pouze bude odpojen od vašeho zařízení.
Odpověď:
Je možné, že je aplikace TalkBack zapnutá, a proto vaše zařízení nereaguje na vaše dotyky. Jedná se o funkci systému Android vytvořenou pro nevidomé a slabozraké. V tomto režimu telefon převádí text na obrazovce na řeč. Tuto funkci můžete zakázat v nabídce nastavení v části „Zpřístupnění“.
Odpověď:
Google pravidelně aktualizuje svůj software pro Android. Záleží na typu vašeho zařízení, zda váš telefon dostane aktualizaci. Ne každé zařízení má nárok na všechny aktualizace. Výrobci přesně oznámí, která zařízení jsou kompatibilní s novou aktualizací. Okamžik, kdy je aktualizace dostupná, se liší v závislosti na zemi a zařízení.
Pokud je pro váš telefon k dispozici aktualizace Androidu, obvykle obdržíte upozornění, po kterém můžete aktualizaci nainstalovat. To vám bude zasláno způsobem Over-The-Air (OTA). To znamená, že nemusíte připojovat telefon k počítači! Instalace aktualizace softwaru může spotřebovat spoustu dat, a proto je vhodné aktualizaci nainstalovat s Wi-Fi připojením. Aktualizace můžete také ručně vyhledat v nastavení telefonu.
Odpověď:
Kromě vnitřního úložného prostoru vašeho zařízení můžete také používat cloudové úložiště. Zde můžete nahrávat své fotografie a videa, takže je již nemusíte ukládat do telefonu. Zůstanou dostupné ve vašem telefonu prostřednictvím cloudu, ale již nebudou zabírat žádné místo v telefonu. Telefon se tak nezpomalí a úložný prostor vám dojde za mnohem delší dobu. Mezi cloudová úložiště patří například iCloud, Dropbox, Google Drive nebo Microsoft OneDrive.
Odpověď:
Motorola vyvinula aplikaci, která vám umožní připojit váš telefon Android k produktu Motorola. Jedná se o aplikaci „Motorola Connect“. Tuto aplikaci najdete ve službě Google Play Store. Motorola Connect vám například umožňuje vidět, kde se nacházejí další zařízení a jaký je stav jejich baterie. Při prvním použití této aplikace zadejte svou e-mailovou adresu. Poté se objeví nové vyskakovací okno s povolením aplikace a pak stiskněte tlačítko Další. Pokud chcete být informováni o aktualizacích, zaškrtněte políčko na další obrazovce. Vaše aplikace pak bude připravena k použití a můžete telefon propojit s produkty Motorola, jako jsou Motorola: Keylink, Moto 360, Moto Pulse, Moto Surround a Power Pack Micro.
Odpověď:
Při instalaci aplikací se mohou do telefonu dostat viry. Vzpomeňte si například na aplikace vytvořené za účelem podvodů nebo krádeží dat. Abyste se ujistili, že nestahujete viry, proveďte následující opatření. Nejprve se pečlivě podívejte na názvy aplikací a počet stažení. Pokud má aplikace tisíce stažení a dobrou zpětnou vazbu, je mnohem spolehlivější a riziko je nižší. Stahujte pouze z oficiální služby Play Store. Chraňte svůj smartphone před viry pomocí softwarového balíčku Avira Antivirus Security PRO.