Lenovo Tab M11 WiFi + 4G - Tipy a triky

Na skladě:Objednejte před 23:30 pro doručení zítra

Často kladené otázky pro Lenovo Tab M11 WiFi + 4G

  • Odpověď:

    Pokud zařízení Android vracíte nebo ho posíláte k opravě, je nutné ze zařízení odebrat váš účet Google. Chcete-li smazat svůj účet Google, postupujte takto:

    1. Přejděte na Nastavení;
    2. Klikněte na Účty a zjistěte, zda tam jsou nějaké účty Google;
    3. Klikněte na účet Google a zvolte Smazat. Váš účet Google sám o sobě nebude smazán, pouze bude odpojen od vašeho zařízení.
  • Odpověď:

    Na poškození jakéhokoli elektronického zařízení vodou se záruka zpravidla nevztahuje. Je to proto, že poškození vodou spadá pod poškození uživatelem. Výrobce na to nemůže poskytnout záruku, protože nemůže ovlivnit použití spotřebiče.

    Mnoho zařízení, jako jsou chytré telefony, chytré hodinky a fitness náramky, má certifikát vodotěsnosti označený kódem, jako je IP68 nebo 5ATM. Na poškození vodou u těchto certifikovaných vodotěsných zařízení se také nevztahuje záruka. Je to proto, že vodotěsné těsnění vašeho zařízení může podléhat opotřebení v důsledku běžného používání. Vždy se proto snažte zabránit navlhnutí vašeho zařízení, i když je vodotěsné.

  • Odpověď:

    Je možné, že je aplikace TalkBack zapnutá, a proto vaše zařízení nereaguje na vaše dotyky. Jedná se o funkci systému Android vytvořenou pro nevidomé a slabozraké. V tomto režimu telefon převádí text na obrazovce na řeč. Tuto funkci můžete zakázat v nabídce nastavení v části „Zpřístupnění“.

  • Odpověď:

    Google pravidelně aktualizuje svůj software pro Android. Záleží na typu vašeho zařízení, zda váš telefon dostane aktualizaci. Ne každé zařízení má nárok na všechny aktualizace. Výrobci přesně oznámí, která zařízení jsou kompatibilní s novou aktualizací. Okamžik, kdy je aktualizace dostupná, se liší v závislosti na zemi a zařízení.

    Pokud je pro váš telefon k dispozici aktualizace Androidu, obvykle obdržíte upozornění, po kterém můžete aktualizaci nainstalovat. To vám bude zasláno způsobem Over-The-Air (OTA). To znamená, že nemusíte připojovat telefon k počítači! Instalace aktualizace softwaru může spotřebovat spoustu dat, a proto je vhodné aktualizaci nainstalovat s Wi-Fi připojením. Aktualizace můžete také ručně vyhledat v nastavení telefonu.

  • Odpověď:

    Postupem času se v nabíjecím portu vašeho tabletu mohou hromadit nečistoty a prach. V důsledku toho nemusí kabel dobře sedět a nabíjení nemusí vždy probíhat, jak má. Tento problém snadno vyřešíte pečlivým odstraněním nahromaděných nečistot a prachu. Můžete to udělat například párátkem. Opatrným pohybem po okrajích a rozích uvnitř nabíjecího portu můžete seškrábnout nahromaděné nečistoty. Nyní se nabíjecí kabel může znovu připojit k vašemu zařízení. Nepoužívejte příliš velkou sílu, často postačí pouze seškrábnutí. Po seškrábnutí nečistot může také pomoci ještě jedno silné fouknutí do nabíjecího portu. Ujistěte se, že se do portu nedostane žádná vlhkost.

Všechny otázky a odpovědi

Respektujeme vaše soukromí

Používáme soubory cookie, pixely a podobné technologie, abychom vám umožnili co nejlepší využití našich webových stránek. Více se dozvíte v naší ochraně dat. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním těchto technologií. V části "Nastavení" můžete vybrat služby nebo je odmítnout. Svůj souhlas můžete kdykoli individuálně odvolat nebo změnit s účinností do budoucna.