Objednání a úhrada

Na našem webu si můžete sami, snadno a rychle objednat.
Máte dotaz ohledně objednávání nebo platby? Pak se podívejte na časté dotazy níže.


Časté dotazy

  • Jak můžu podat objednávku?

    Objednávku můžete snadno provést sami prostřednictvím našich webových stránek. Přihlaste se pod svým obchodním účtem, aby se vám zobrazily správné ceny a skladové zásoby. V našem srovnávači najdete všechny dostupné telefony a tablety. Použijte vyhledávací lištu ve žlutém poli nebo si ve filtru vyberte značku, u které chcete vidět dostupné množství a produkty. Vložte požadované produkty do nákupního košíku a potvrďte objednávku. Údaje, které máme k dispozici, jsme již vyplnili za vás.

  • Jak mohu zadat objednávku bez placení DPH?

    Pro zadání objednávky máte dvě možnosti:

    1. DPH je uhrazena před platbou.
      Zadejte objednávku, zvolte způsob platby „bankovní převod“ a číslo objednávky zašlete e-mailem na adresu business@gomibo.cz. Do jednoho pracovního dne obdržíte pro forma fakturu bez DPH a můžete zaplatit. Objednávka bude odeslána po obdržení platby. Objednávka je tedy zpožděná o jeden den.
    2. DPH bude uhrazena po zaplacení.
      Podejte objednávku a zaplaťte celou částku včetně DPH. Objednávka bude následně ihned expedována. Číslo objednávky pošlete e-mailem na adresu business@gomibo.cz. DPH bude vrácena na váš bankovní účet do 5 pracovních dnů. Fakturu bez DPH najdete ve svém účtu.

  • Mohu objednávku změnit nebo stornovat před odesláním?

    Můžete. Zašlete prosím svůj požadavek e-mailem na adresu business@gomibo.cz. Při nákupu zařízení speciálně na objednávku nejsou změny vždy možné, v takové situaci nás prosím také kontaktujte e-mailem.

  • Jaké můžu použít platební metody?

    Naši zákazníci mohou vždy platit bankovním převodem, kartami Visa/Mastercard a Maestro. Pro vaši zemi může být k dispozici i jiná možnost. Přehled všech platebních metod podle zemí najdete zde.

  • Objednávka byla podána, ale musím ještě zaplatit. Jak to mám udělat?

    V e-mailu s potvrzením vás zelené tlačítko přesměruje na platební stránku. Zde můžete zaplatit přímo a najdete zde také informace, které jsou potřeba k platbě bankovním převodem. Tuto stránku najdete také přes svůj účet.

  • Chci mít na faktuře interní referenční označení. Je to možné?

    Ano, na faktuře a přepravním štítku je možné mít vlastní referenční označení objednávky. Když jste přihlášeni pod svým firemním účtem, najdete v nákupním košíku pole pro referenční označení objednávky s vaším jménem a adresou.

  • Jak funguje objednávání na úvěr?

    Pokud u nás objednáte na úvěr, uvolníme vaši objednávku tentýž den, pokud se vejde do úvěrového limitu a nemáte žádné neuhrazené faktury po splatnosti. Nebudete pro to muset nic dělat sami. Pokud byl vyčerpán úvěrový limit nebo vypršela platební lhůta, budeme vás neprodleně informovat e-mailem.

  • Mám nárok na objednávku na úvěr?

    Možnost objednání na úvěr/účet bude prověřována v případě předpokládaného nákupu více než padesáti zařízení ročně. Máte zájem o úvěr? Žádost prosím zašlete e-mailem na adresu business@gomibo.cz. Abychom mohli objednávat na účet, vždy vás žádáme, abyste nám zaslali určité dokumenty a měli předplacenou alespoň jednu objednávku v posledních dvou měsících. Nabízíme možnost objednávky na účet ve spolupráci s úvěrovým pojistitelem, který žádost posoudí. Doba zpracování žádosti o úvěr je obvykle 1–2 týdny.

  • DPH na faktuře musí být v režimu přenesené daňové povinnosti. Jak to mám udělat?

    Zaplatili jste už objednávku včetně DPH? V takovém případě vám bude DPH vrácena do 5 pracovních dnů na účet a fakturu bez DPH najdete ve svém účtu. Chcete platit bez DPH? Podejte objednávku, zvolte způsob platby „Bankovní převod“ a číslo objednávky zašlete e-mailem na adresu business@gomibo.cz. Do jednoho pracovního dne obdržíte pro forma fakturu bez DPH a můžete zaplatit.
    Poznámka: v mnoha případech je DPH automaticky převedena po první objednávce. Poté již nemusíte psát na adresu business@gomibo.cz a správná faktura se objeví přímo ve vašem účtu.

  • Kdy obdržím fakturu s přenesením daňové povinnosti?

    Naše finanční oddělení připraví tyto faktury manuálně, jakmile bude objednávka odeslána nebo pokud jste si je vyžádali e-mailem. Uplynul již den od obdržení objednávky, ale stále jste neobdrželi fakturu? Napište e-mail na business@gomibo.cz.