Ve svém účtu najdete přehled všech podaných objednávek. Zde vidíte aktuální stav objednávky a máte možnost uhradit neuhrazené platby. U každého objednaného zařízení najdete také čísla IMEI a EAN.
Máte dotaz ohledně objednávky? Pak se podívejte na časté dotazy níže.
Aktuální stav objednávky vždy najdete na stránce stavu objednávky. Stav se aktualizuje v reálném čase. Náš zákaznický servis nebo Team Business má úplně stejné informace, takže vám můžeme sdělit pouze to, co vidíte na stránce stavu objednávky. O průběhu objednávky vás budeme informovat emailem. S kódem pro sledování, který obdržíte, můžete přesně vidět, kde se zásilka nachází.
Na stránce stavu objednávky najdete přehled všech zadaných objednávek a faktur spojených s objednávkami. Zde také najdete případné dobropisy. Faktury a dobropisy si můžete stáhnout ve formátu PDF.
Ano, s firemním účtem je možné přijímat finanční sdělení na jinou e-mailovou adresu. Ve výchozím nastavení je pro účet nastavena hlavní e-mailová adresa, na kterou bude odesílána veškerá komunikace od společnosti Gomibo. Můžete si také nastavit e-mailovou adresu, na kterou bude docházet pouze finanční komunikace. E-maily týkající se plateb, faktur a upomínek k platbám budou zasílány na obě e-mailové adresy. Chcete tuto možnost využívat? Dejte nám prosím vědět na adresu business@gomibo.cz, kterou hlavní a které další e-mailové adresy byste chtěli nastavit.
Pošlete e-mail na adresu business@gomibo.cz, uveďte v něm, co chcete změnit, a my vám to okamžitě změníme. Můžeme provést dodatečné kontroly změn.
Klikněte na možnost „Nepamatujete si heslo?” v přihlašovacím okně. Takto můžete heslo změnit snadno a rychle! Nefunguje to? Poté pošlete na adresu business@gomibo.cz e-mail s žádostí o nové heslo. Tentýž pracovní den vám resetujeme heslo a zašleme vám nové e-mailem.