Na skladě:Objednejte před 19:00 pro doručení zítra

Často kladené otázky pro Apple iPhone 15 Pro

  • Odpověď:

    Pokud se váš telefon nepřipojí k síti 3G nebo 4G, může to mít několik důvodů.

    Možnost 1: pouze slot SIM 1 je vhodný pro připojení 3G/4G
    Je možné, že pouze jeden ze dvou slotů SIM je vhodný pro připojení 3G nebo 4G. V tomto případě můžete problém vyřešit vložením SIM karty, kterou chcete používat pro 3G internet, do slotu pro SIM kartu 1. Poté můžete zkontrolovat, zda jsou vaše nastavení APN správná. Tato nastavení se u jednotlivých operátorů liší a lze je upravit prostřednictvím nabídky nastavení.

    Možnost 2: připojení se ztrácí
    Ztrátu připojení je často možné napravit vypnutím automatického vyhledávání sítě. Poté můžete ručně nastavit požadovanou síť pomocí „mobilních dat“ v nabídce nastavení a podívat se na síťové operátory.

Všechny otázky a odpovědi

Respektujeme vaše soukromí

Používáme soubory cookie, pixely a podobné technologie, abychom vám umožnili co nejlepší využití našich webových stránek. Více se dozvíte v naší ochraně dat. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním těchto technologií. V části "Nastavení" můžete vybrat služby nebo je odmítnout. Svůj souhlas můžete kdykoli individuálně odvolat nebo změnit s účinností do budoucna.