Na skladě:Objednejte před 23:59 pro doručení dne Pondělí

Často kladené otázky pro OnePlus Nord 3

  • Odpověď:

    Úložný prostor vašeho telefonu se může zaplnit uložením velkého množství aplikací, fotek, videí, hudby nebo kontaktů. To je velmi nepříjemné, protože telefon se zpomalí a nebudete moci stahovat nové fotografie nebo aplikace. Paměť vašeho telefonu bohužel nelze rozšířit pomocí paměťové karty. Existuje však další řešení: Použijte cloudové úložiště. Fotografie a videa můžete nahrát do cloudu a poté je smazat z telefonu. Soubory zůstávají dostupné ve vašem telefonu prostřednictvím cloudu, ale již nezabírají místo ve vašem zařízení. Telefon tak bude i nadále rychlý a budete mít prostor pro nové aplikace. Mezi cloudová úložiště patří například iCloud, Dropbox, Google Drive nebo Microsoft OneDrive.

  • Odpověď:

    Pokud zařízení Android vracíte nebo ho posíláte k opravě, je nutné ze zařízení odebrat váš účet Google. Chcete-li smazat svůj účet Google, postupujte takto:

    1. Přejděte na Nastavení;
    2. Klikněte na Účty a zjistěte, zda tam jsou nějaké účty Google;
    3. Klikněte na účet Google a zvolte Smazat. Váš účet Google sám o sobě nebude smazán, pouze bude odpojen od vašeho zařízení.
  • Odpověď:

    Některé telefony mají přední fotoaparát a senzor přiblížení na displeji. Senzor přiblížení zabliká, jakmile přiblížíte telefon k uchu. Vypadá to pak, jako byste měli na displeji mrtvý pixel.

    Tento blikající bílý pixel není mrtvý pixel, ale senzor přiblížení, který při volání vypíná obrazovku, aby se zabránilo nechtěnému dotyku.

  • Odpověď:

    Na poškození jakéhokoli elektronického zařízení vodou se záruka zpravidla nevztahuje. Je to proto, že poškození vodou spadá pod poškození uživatelem. Výrobce na to nemůže poskytnout záruku, protože nemůže ovlivnit použití spotřebiče.

    Mnoho zařízení, jako jsou chytré telefony, chytré hodinky a fitness náramky, má certifikát vodotěsnosti označený kódem, jako je IP68 nebo 5ATM. Na poškození vodou u těchto certifikovaných vodotěsných zařízení se také nevztahuje záruka. Je to proto, že vodotěsné těsnění vašeho zařízení může podléhat opotřebení v důsledku běžného používání. Vždy se proto snažte zabránit navlhnutí vašeho zařízení, i když je vodotěsné.

  • Odpověď:

    Je možné, že je aplikace TalkBack zapnutá, a proto vaše zařízení nereaguje na vaše dotyky. Jedná se o funkci systému Android vytvořenou pro nevidomé a slabozraké. V tomto režimu telefon převádí text na obrazovce na řeč. Tuto funkci můžete zakázat v nabídce nastavení v části „Zpřístupnění“.

Všechny otázky a odpovědi

Respektujeme vaše soukromí

Používáme soubory cookie, pixely a podobné technologie, abychom vám umožnili co nejlepší využití našich webových stránek. Více se dozvíte v naší ochraně dat. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním těchto technologií. V části "Nastavení" můžete vybrat služby nebo je odmítnout. Svůj souhlas můžete kdykoli individuálně odvolat nebo změnit s účinností do budoucna.