Apple iPhone 16 Plus 128GB Černý - Tipy a triky
Tipy a triky pro Apple iPhone 16 Plus 128GB Černý
Často kladené otázky pro Apple iPhone 16 Plus
Odpověď:
Pokud jste toto zařízení zakoupili nové, může se zdát, že reproduktor nebo mikrofon telefonu nefungují. Může se například stát, že neuslyšíte při hovoru druhou stranu. Je to proto, že tento model je dodáván s ochrannou fólií. Fólie pokrývá také reproduktor a mikrofon, takže se může zdát, že tyto součásti nefungují správně. Odstraňte fólii z přední a zadní strany, abyste mohli telefon správně používat.
Odpověď:
Pokud máte otázku nebo problém s vaším produktem Apple, velmi snadno můžete získat nápovědu prostřednictvím aplikace Apple Support. Tuto aplikaci si můžete zdarma stáhnout ve službě App Store nebo je již nainstalována ve vašem telefonu. V aplikaci najdete užitečné a srozumitelné pokyny, zajímavá fakta a řešení jakýchkoli problémů, které mohou nastat s produktem Apple. Pokud je váš produkt poškozen do té míry, že již nemůžete aplikaci otevřít, můžete také požádat o nápovědu pro zařízení prostřednictvím jiného zařízení. Vyberte si z nabídky produkt, ke kterému chcete nápovědu. Váš produkt je uveden, pokud se přihlásíte se správnými údaji! Níže naleznete obecný podrobný postup pro používání aplikace:
- Otevřete aplikaci. Budete požádáni, abyste se přihlásili pomocí svých dat iCloud, udělejte to.
- Vyberte produkt, pro který potřebujete nápovědu. Pokud je vaše zařízení poškozeno do té míry, že nemáte přístup k aplikaci, můžete také požádat o nápovědu pro zařízení prostřednictvím jiného zařízení Apple, pokud se přihlásíte pomocí stejného účtu iCloud.
- Nyní můžete v možnostech nabídky vyhledat svůj konkrétní problém. Až najdete svůj problém, klepněte na něj.
Nyní se vám zobrazí řada možností, jak získat nápovědu. Vyberte si, který z nich považujete za nejužitečnější!
Věděli jste, že spoustu problémů s telefonem lze vyřešit bez opravy? Vždy si přečtěte články nabízené v aplikaci Apple Support. Kdo ví, možná tam je řešení vašeho problému!
Odpověď:
Siri je digitální asistent pro uživatele operačního systému Apple iOS. Od uvedení iOS 5 v roce 2011 je Siri integrovanou součástí operačního systému. Jedná se o aplikaci dostupnou na všech zařízeních Apple se systémem iOS 5 nebo vyšším. Siri může plnit různé úkoly na vašem iPhonu nebo iPadu. Aplikace umí například vyhledat dobrou restauraci nebo zarezervovat stůl. Můžete také odesílat textové zprávy hlasem nebo vyhledávat. Siri je založena na různých vyhledávačích, jako je Google, Yahoo! a Bing. Aplikace také čte noviny a další (zpravodajské) webové stránky za účelem poskytování informací uživateli. Siri se můžete ptát na otázky ohledně řady různých témat a téměř vždy dostanete (relativně) přesnou odpověď. Siri se od svého uvedení značně rozrostla a nyní také poskytuje nevyžádané informace například o době cesty z práce domů, schůzkách a návrhy na dobré restaurace ve vašem okolí.
Pokud aplikaci nechcete používat, můžete Siri vypnout. To lze snadno provést prostřednictvím nastavení. V nastavení přejděte na „obecné“ a poté na „Siri“. Zde můžete funkci vypnout klepnutím na posuvník.
Odpověď:
Od operačního systému iOS 9.0 je Siri, virtuální asistentka společnosti Applu, proaktivní. To znamená, že Siri nejen reaguje na to, co děláte, ale také aktivně navrhuje. I když o to nežádáte. Siri například dává tipy na užitečné aplikace a automaticky vkládá do kalendáře schůzky nebo letenky, které dostanete e-mailem. Má tedy vestavěnou celou řadu dalších užitečných funkcí. Siri dělá „návrhy aplikací“, takže můžete rychle otevírat často používané aplikace ze zamykací obrazovky. Může se jednat například o aplikaci, kterou často používáte v určitou dobu.
Funkce je standardně zapnutá. Pokud však funkci používat nechcete, jednoduše ji vypněte. Návrhy Siri můžete zakázat pro konkrétní aplikace nebo všechny aplikace najednou. Uděláte to takto:
- Otevřete nastavení a přejděte na obecné
- Klepněte na „vyhledávání přes Spotlight“
- Vypněte možnost „Návrhy Siri“
Odpověď:
Zařízení s Windows budou mít od roku 2016 standardně Windows 10. Níže uvedená zařízení Lumia získají bezplatný upgrade na Windows 10 Mobile, jakmile jej zpřístupní společnost Microsoft:
- Lumia 430
- Lumia 435
- Lumia 532
- Lumia 535
- Lumia 540
- Lumia 635
- Lumia 640 a 640 XL
- Lumia 735
- Lumia 830
- Lumia 930
Pomocí aplikace Upgrade Advisor můžete zjistit, zda je váš Windows Phone vhodný pro Windows 10 Mobile. Tuto aplikaci si můžete stáhnout ve službě Microsoft Store. Abyste mohli nainstalovat Windows 10 Mobile, musí váš telefon v každém případě mít Windows 8.1 a budete potřebovat alespoň 8 GB volného místa.
Abyste mohli svůj smartphone upgradovat na Windows 10, musíte mít v každém případě nainstalovanou aktualizaci softwaru Lumia Denim. Ta je k dispozici pro všechna zařízení s Windows 8.1.